Po co, na co i dlaczego?

Wynurzenia książkowo-molowe maniakalnej czytelniczki tudzież kolekcjonerki książki "Mały Książę" Antoine'a de Saint-Exupéry'ego w różnych językach i dialektach (obecnie 104) oraz rozmaitych wydań polskich tejże. Zapraszam!

czwartek, 23 grudnia 2010

Nowy mieszkaniec przedświąteczny - witamy!

Od wczoraj goszczę w moich skromnych progach nowego mieszkańca - Albańczyka. Przybył do mnie dzięki pewnej sympatycznej Kolekcjonerce Podróżnej (KP). Od wczoraj mam bardzo miłe skojarzenia z Albanią, bo dzięki pochodzącemu z tego kraju gentlemanowi poznałam bardzo ciekawą osobę, podobną maniaczkę, jak ja, wspomnianą KP, którą pozdrawiam :-) Wygląda mi to na początek ciekawej znajomości.
Ale do rzeczy - albański Mały Książę to 61. arystokrata gościnny w moich zbiorach. Prezentuje się tak:
Pruria „Konica”, Tirana 2006,
ISBN: 99927-735-8-7.

Ach, te błękity! Od razu widać, że chłopiec o błękitnej krwi, prawda? :-) Cudny. Ukłony dla Kolekcjonerki Podróżnej. Mam nadzieję, że jeszcze wiele księciowych radości przed nami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz